Модуль 11

                                                                   Ура останній модуль!
     З усього того, чому я навчалас я на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів, а також те, що я зможу добре підготуватись та провести ефективну демонстрацію Портфоліо; надати конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні.
     Сьогодні був найкращий день курсів - я змогла опанувати двотижневу програму курсів для вчителів, пройшовши ще одну сходинку самовдосконалення.
      В цьому модулі я:
1.  Підготувала до демонстрації та  демонструвала  портфоліо.
2.  Поділилася з іншими учасниками тренінгу основними документами портфоліо.
3.  Провела оцінювання тренінгу за основним курсом "INTEL".

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль10

Модуль 2

Модуль4